Главная » Файлы » Разработки уроков 2-й класс |
10.02.2013, 14:44 | |
Урокпозакласного читання 2 клас
Тема: Святе слово – рідна мати.
Мета: Розширити й поглибити знання учнів про значення матері в житті людини на основі творів В.О.Сухомлинського. Викликати у дітей почуття поваги до матері. Формувати у дітей культуру почуттів. Удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання. Розширювати словниковий запас учнів.Виховувати любов до мистецтва слова, любов і шанобливе ставлення до матері. Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, виставка творів В.О.Сухомлинського, малюнки до творів, вірші про маму, прислів'я.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація учбової діяльност, повідомлення теми і мети уроку.
- Хто вас дуже щиро любить І вбирає і голубить, І кладе у постіль спати? Хто для вас пісні співає, Хто в негодах забавляє Гарні вам дає ляльки і розказує казки? - Рідна мама, матусенька, ненечка. - Мама! Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово, бо в дитинстві ми не уявляємо свого життя без матері, та й гріє нас материнська ласка до старості! Найдорожча, наймиліша, найрідніша людина в світі для кожного з нас – це мама. В світі все починається з мами. Мама! Слово коротке, але таке дороге, таке ніжне, рідне, тепле. Давайте попрацюємо над творами дуже відомої людини, зберемо воєдино всі наші враження і спробуємо створити щось надзвичайне. Це буде наш подарунок мамам.
ІІІ Робота над матеріалом уроку. 1.Усний журнал. а) Сторінка перша. Моє слово про В.О.Сухомлинського – виступ підготовлених учнів. б) Сторінка друга. Представлення творів В.О.Сухомлинського про маму – робота з виставкою книжок.
2. Мовна розминка. Читання за вчителем "хвилькою” віршованих рядків (записаних на дошці). Ще в колисці немовляСлово "мама” вимовля. Так звучить у рідній мові: Мати, матінка, матуся, мама, мамонька, мамуся! – Називаю тебе я, Рідна ненечко моя!
3. Обговорення прочитаних творів.
а) "Мати - єдина”
- Яка головна думка твору? - Як ставляться діти до мами? - Яку роль відіграє мама в нашому житті?
б) "Хлопчик і хвора мама”
- Про що це оповідання? - Як проявилася любов і турбота сина до матері? - Як провляєте турботу до своєї матері ви?
4. Фізкультхвилинка.
5. Розширення, поглиблення читацького досвіду учнів.Читання, слухання, обговорення творів. а) "Спіть, мамо, спіть...” - Читання твору підготовленими учнями. - Читання "ланцюжком”. - Робота над змістом вірша – обговорення. - Словникова скарбничка: дібрати синоніми до слова "мама”.
б) "Сива волосинка” - Читання мовчки. - Вибрати прислів'я, яке є головною думкою оповідання. v Добре й ненці, як дитина в славі. v У дитини заболить пальчик, а в матері – серце. - Читання в особах. - Відповіді на запитання Ø Чому у мами з'являються сиві волосинки? Ø Чи зрозумів хлопчик, що мама хвилювалася за нього? Ø Як потрібно поводитись, щоб мама не хвилювалася? - Вибіркове читання. Уривок, який сподобався найбільше.
5. Усне складання тексту "Моя мама найкраща в світі” за планом.
План - Як звати маму? - Яка вона? - За що її любимо? - Якби я був чарівником, для мами я б зробив....
ІV Підсумок уроку. 1. Бесіда - Прочитайте ще раз тему нашого уроку. - Чи допомогли твори В.О.Сухомлинського переконати вас у цьому? - Як слід ставитись до мами? 2. Читання вірша В.Заїченко
...І ви вклоніться матерям своїм, Чиїм теплом навіки ви зігріті, Вклонімося за їхні руки їм, Й за те, що просто вони є на світі. Вклоніться, люди, нашим матерям!
- Які слова "найголовніші ” у вірші? - Повторимо їх ще раз і запам'ятаємо назавжди.
V Домашнє завдання. Підготувати до свята Матері подарунок – зізнання.
Учитель высшей категории, старший учитель ОШ №16 г.Константиновки Донецкой области Шевченко Елена Анатольевна.
| |
Просмотров: 1847 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |